wtorek, 26 lutego 2013

Test podkładu Bell Long Lasting

Dziś przetestuję podkład zakupiony w... Biedrze :)
za całe 5,99 zł jak dobrze pamiętam.
Odcień 01 Beige

Mam sporo do zakrycia, rumień na prawie całych policzkach, więc lubię kryjące podkłady.
Korektory w moim przypadku nie sprawdzają się na całą twarz ponieważ do problemu z naczynkami dochodzi cera sucha... Więc korektory często po prostu wyglądają źle na mojej twarzy.

zdjęcie z nałożonym tylko kremem nawilżającym






 (przepraszam za moje włosy)

podkład sam, jedna warstwa nałożona gąbeczką a'la beauty blender
(ma dość matowe wykończenie)


podkład przypudrowany lekko pudrem bambusowym, z bronzerem i makijażem oka
(przypudrowuję jedynie okolice nosa i lekko czoło)




Krycie podkładu oceniam na 4/5
Kolor jest trochę za ciemny 3/5 (choć z żółtymi tonami co jest dobre dla czerwonoskórych :))
Cena 5/5
Dostępność 5/5 bo widziałam go w każdej Biedronce w jakiej byłam w przeciągu miesiąca

Razem 4,25/5
Naprawdę dobry podkład dla dziewczyn lubiących mocniejsze krycie.


1 komentarz:

  1. Bardzo tani!:dmoże i ja się skuszę...

    Zapraszam do siebie na konkurs z firmoo,do wgrania modne okulary:)

    OdpowiedzUsuń