środa, 20 lutego 2013

Celia Care nr 5

Kobiety mieszkające w Opolu wiedzą, że nie ma zbyt wielkiego wyboru jeśli chodzi o drogerie.
A firmę Celia posiadają w sprzedaży drogerie mniejsze, niesieciowe.
Jakaż była moja radość, kiedy przypadkiem zawędrowałam do drogerii delta :)

Pomadka kosztowała 10,99 zł
Jest jej kilka odmian.
Ja zdecydowałam się na serię Care kolor nr 5.




+ Piękne, transparentne kolory 
Śliczny, winogronowy zapach
+ Cena
+ Pielęgnacja jaką oferuje naszym wargom

-  Dostępność
-  Trwałość (ale to nie jest obietnicą producenta)

EFEKT:




P.S. Zdjęcia robione kalkulatorem :P

Jestem bardzo zadowolona z produktu, jest to teraz moja ulubiona pomadka. Będę powiększać kolekcję.

2 komentarze:

  1. O kurcze... wreszcie znalazłam swój kolor szminki :) tyle szukam i szukam i nigdzie takiej znaleźć nie mogę i to jeszcze w cenie niecałe 11 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez YT chyba zbankrutuję... Widziałam ją u TheOleskaaa w jakimś filmiku i uznałam, że nie mogę się obejść :)
      Naprawdę polecam, dużo lepsza od nudziaków essence

      Usuń