czwartek, 21 lutego 2013

aromatella.pl

W Walentynki RockGlamPrincess podała na swoim kanale fb kod na zniżkę do sklepu aromatella.
Już dawno kusiły mnie te granulki więc skorzystałam i zamówiłam sobie 
3 produkty.
Bardzo miła obsługa, miałam problem z kodem zniżkowym, ale razem z Panią 
z obsługi doszłyśmy do rozwiązania :)

Zamówiłam:
granulki Angel Wings (mają pachnieć podobnie do Angel Thierry'ego Mugler'a)
granulki Island Dreams (kwiatowy zapach, hibiskus)
olejek Hawaiian Paradise (piękny zapach kokosa i mango).

Przesyłka przyszła ekspresowo, wszystko było ładnie zapakowane.
Dziś wypróbowałam granulki Island Dreams i jestem zszokowana,
że zapach może być tak otulający i charakterny.
Nie jest to duszące kadzidło ani też cytrynowy odświeżacz do którego jestem przyzwyczajona :P
Piękny aromat, nadający świeżości pomieszczeniu, wprawiający w dobry nastrój.
Granulki są bardzo wygodne w użyciu, nie trzeba nalewać wody, po ich zużyciu po prostu je wysypujemy.
Cena 9zł za granulki, 7zł za olejek.
Jedno opakowanie granulek starczy na co najmniej 15 użyć.
Więc cena jest śmieszna :)
Zapachów do wyboru jest mnóstwo, już obmyślam co zamówię kolejnym razem :)





Serdecznie polecam produkty dostępne na tej stronie.
Już nie mogę się doczekać testowania kolejnych zapachów!



2 komentarze:

  1. Mam kilka produktów z Aromatelli i jestem zachwycona ich składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy komentarz na moim blogu :)
      O granulkach dowiedziałam się od Laury właśnie z pół roku temu, dopiero teraz je nabyłam i jestem zachwycona. Strasznie duży wybór i to jak łatwo się ich używa. Dziwne, że obchodziłam się do tej pory bez nich :)

      Usuń